prickigaugglan

20121120

Kategori: Allmänt

Ingen frukost
Ingen lunch
Mycket bra!
 
På eftermiddagen stog jag emot att köpa onyttigheter när mina kompisar gjorde det. Köpte istället en knäckebrödsmacka. Tänkte köpa en med choklad och cream cheese men var duktigt och gick och bytte.
 
Allt jag ätit idag:
 
kaffe
knäckebrödsmacka
1 liten ruta choklad
paprika-kassler-sås med pasta och sallad. Fast typ ingen pasta
 
+ tuggumin och vatten
 
En okej dag eftersom jag styrketränat med en kompis idag också.
 
Det jag skulle säga som inte var okej var att jag år föööör mycket paprika-kassler-sås. Där hade jag kunnat dragit ner väldigt mycket. Men det är ju det här småätandet, när man sitter kvar vid bordet även fast än man ätit klart, som är problemet. Så för att lösa problemet vore det bästa att först äta så lite som möjligt och sedan dirket gå från bordet när man är färdig.
Kommentera inlägget här: